Skip to content
Hays Response – Recruiting quality first
  1. Ik ben
    Ik ben
  2. Indien je al een account hebt op hays.be of hays-response.be, gelieve dan in te loggen met die bestaande account.

CUSTOMER SERVICE

KWALITATIEVE DIENSTEN

Hays hecht veel belang aan de kwaliteit van haar diensten en volgt dit ook nauw op. Om de juiste persoon in de juiste job te plaatsen, bieden wij grondige en kwalitatieve rekruteringsdiensten zowel aan onze klanten als onze kandidaten. Dankzij onze expertise in de markt en onze jarenlange ervaring in rekrutering en selectie kunnen wij de perfecte match vinden tussen onze klanten en kandidaten en streven wij zo telkens opnieuw naar een 100% tevredenheid van al onze contactpersonen.


Omdat communicatie key is, hebben wij voor onze kandidaten een duidelijk kwaliteitscharter (service standards) opgezet. Zo weten kandidaten wat zij van Hays kunnen verwachten en wat Hays van hun verwacht. Zo kunnen we samen naar hetzelfde doel streven.

Check hier onze service standards.


Bekijk hieronder zeker ook enkele interessante getuigenissen over onze rekruteringsdiensten en check hoe we de kwaliteit van onze customer service meten en beheren.

BE-12938 HPI Scores graphics_TW3.png